Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (Fogyasztó) a fanbastisch.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. A szolgáltató
Név: Gyurkó Anita e.v.
Képviselő: Gyurkó Anita
Székhely (és a panaszkezelés helye): 5540 Szarvas, Vasút u. 52.
Levelezési cím: 5540 Szarvas, Vasút u. 52.
Adószám: 57744270-1-24
Bejegyző Bíróság neve: Gyulai Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelés nyilvántartási száma: Folyamatban….
Számlaszám: 10408131-50526950-54711002
E-mail cím: info@fanbastisch.hu
Telefonszám: +36 70 946 4316
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruházban egyedi mintás kutya nyakörvek, hámok, pórázok és egyéb kiegészítők kaphatók.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futárszolgálati házhoz szállítással.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási és Fizetés menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített email címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
4. A rendelés menete
1. A Kosárba teszem gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti és megvásárolhatja regisztráció nélkül is .
2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a “Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5-10 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 2-4 hét, melyről minden esetben tájékoztatást küldünk.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja:
1. Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Visa, Maestro
2. Utalásos fizetés – ha ezt választod, akkor a vásárlás leadását követő 7 napon belül utald el a vásárlásod végösszegét a következő K&H bankszámlára:
Név: Gyurkó Anita e.v.
Bankszámlaszám: HU14 1040 8131 5052 6950 5471 1002
Közleménybe írd be a megerősítő emailben küldött jegyű rendelési azonosítót és neved. A szállítást azután indítjuk, miután beérkezik hozzánk a rendelés értéke.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A még ki nem fizetett termékeket, illetve az ahhoz szükséges alapanyagokat 7 napig tesszük félre. Abban az esetben, ha a kifizetés nem érkezik be, a rendelés törlésre kerül.
7. Házhoz szállítás díjszabása
Házhosszállítás partnerünk a FoxPost
– Magyarországon belül 1649 Ft
– 2-3 napos határidővel kézbesítenek
– A szállítás időpontjáról értesítenek, amit a megadott webhelyen meg tudsz változtatni
– Csak a címzettek, a címhelyen élők és a meghatalmazottak vehetik át a csomagot
– Sikertelen kézbesítés esetén (kétszeri próbálkozás után) nem tudják újraütemezni a csomag kiküldését, így az visszakerül a feladóhoz. Ha ezek után még szeretnéd a terméket, az újabb kiszállítási költséggel jár.
Átvevőpontos partnerünk a FoxPost
– Magyarországon belül 951 Ft
– 2-3 napos határidővel szállítanak az automatába
– A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az üzenetben megadott határidőn belül
– Nem kell a címen lenned a futárra várva
– Sikertelen átvétel esetén visszakerül a feladóhoz.
Ha ezek után még szeretnéd a terméket, az újabb kiszállítási költséggel jár.
8. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 5 – 10 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-4 hét, melyről minden esetben tájékoztatást küldünk.
9. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket FoxPost futárral kézbesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.
A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár.
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
11. Jótállás
A Fanbastisch.hu nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.
12. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Az átvétel időpontjától számított fél éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termék hibákért, amik már az átvétel időpontjánál léteztek. A 6 hónapos elévülési idő után már nem érvényesítheti ezen jogát.
Abban az esetben, ha hiba lépett fel, Ön kérheti a kellék kijavítását, kicserélését, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.
A hiba felfedezése után Ön köteles haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül ezt jelezni ügyfélszolgálatunk felé.
Amennyiben érvényesíteni szeretné kellékszavatossági igényét a szerződés hatálybalépésétől számított 6 hónapon belül, ezt megteheti a vásárolt termék számlájával, vagy annak másolatának bemutatásával. Amennyiben a Fanbastisch.hu bizonyítani tudja, hogy a hiba a Felhasználó által keletkezett, abban az esetben nem köteles helyt adni a szavatossági igénynek.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
13. Panaszok intézése
A webáruházzal kapcsolatos panaszok bejelentését a következő email címen és telefonszámon teheti meg:
E-mail: info@fanbastisch.hu
Telefonszám: +36 70 946 4316
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.